Ervaring tmobile mobiel

Datum van publicatie: 12.03.2021

Zal de details maar niet noemen hier. Going to destroy modem and delete t mobile from my life. Gemaild met opmerking, geen reactie terug.

Naar maanden niks meer te hebben gehoord toen ineens een alert sms van mijn bank er was ,- kosten van t-mobile van mijn rekening gehaald deze heb ik gelukkig gelijk terug laten boeken.

Want wat kreeg ik per email binnen? Alles mbt de overstap ging vloeiend. Onderstaand mijn verhaal. Stop met smoezen m.

De vraag die ik had was niet eens zo raar want wat bij andere providers geen probleem is kan bij T mobile niet of het moet weer extra geld kosten Er wordt niets gedaan om je te helpen. Ik heb op vrijdag mijn toestel telefonisch als gestolen opgegeven. Advies; geen tmobile glasvezel nemen, met zo een ervaring tmobile mobiel wil ik geen zaken doen, ervaring tmobile mobiel, er zijn ook vast andere providers. Wordt er moe en doodziek van.

Dus ik denk.

Was in de Tmobile winkel in Vlaardingen liesveld voor 2 contracten te verlengen ,werd geholpen door een sufblowende medewerker die zijn alarm sleutel kwijt was, en het leuk vond om mij gelijk te beschuldigen van diefstal,hoe bedoel je klant vriendelijk het stoom kom nog bij mij uit de oren,wat een idioten ,of ik nog gaat verlengen bij Tmobile hangt af van de reactie van Tmobile. Wie heeft er immers niet minimaal een TV en computer?

Eenmaal abonnement aangegaan zijn ze heel slecht te bereiken. Ruim een week later nog geen mail. We hebben een kat in een zak gekocht! Ook voor sim-only abonnementen kun je bij T-Mobile terecht. Nu wacht ik nogmaals op een monteur die het binnenshuis misschien kan fixen. Medewerkers T-Mobile hangen in mijn oor op en over de toonzetting nog maar te zwijgen; Je krijgt bij T-Mobile niet wat is overeengekomen; Manipulaties door bepaalde medewerkers m.

Echt ongelofelijk netjes. Als onverhoopt blijkt dat je die toch niet haalt moet je een jaar abonnee blijven met een veel te duur abonnement! Peter van Giezen. Niet aan te raden dus. Zo kun je het modem even van de stroom afhalen, ervaring tmobile mobiel.

T-Mobile ervaringen

Problemen worden niet op gelost. Filter reviews. Dit is niet normaal en ik loop niet alleen mijn inkomsten mis, maar mijn werk blijft dus ook liggen. Ze zijn enkel geïnteresseerd in je geld.

Tmobile internet thuis glasvezel Zeer slechte ervaring tmobile glasvezel; monteurs kwamen op andere dagen dan afspraak, ervaring tmobile mobiel, bleek dat ze toch ervaring tmobile mobiel af bleven schrijven, en de wifi op de huawei maar uitgezet, verkeerde info dubbele kosten oude provider Vervolgens geen internet.

Uit noodzaak al een andere Access point gemaakt. Op dinsdag 4 juni ook weer enige malen contact gehad. Bel ik klantenservice,maken ze menstruatie en toch zwanger voor andere monteur buitenshuis ,dagen later bel ik is het naar verkeerde afdeling. T-Mobile is duidelijk een low budget provider.

Ervaringen T Mobile

Toon details Meer een waarneming: Het lijkt of alleen klanten met klachten reageren Hoe nauwkeuriger je bent in het geven van je beoordeling, hoe meer anderen hier baat bij kunnen hebben. For what? Bestelproces:  n. Na weken wachten nog steeds geen internet aansluiting thuis.

  • Tijdens bellen veel gekraak en gestotter en onverstaanbare gesprekken.
  • Ik moest een ster invullen, ze zijn nog geen halve ster waard.
  • Vroeger stond daar een blonde erg vriendelijke dame , die mis je!
  • Daarvan zou ik een bevestigingsmail ontvangen.

Contact met service afdeling Vrijdag contact gehad met de service afd over een defecte kabel. Bel je om service aan te melden. We zitten nu voor 2jr vast en we worden niet geholpen of serieus genomen.

Of je kiest een combinatie van de twee. Bestelling was op geplaatst en zou 10 september uitgevoerd gaan worden. Wist u dat er een heuse t-mobile flash dance is. Door ervaring tmobile mobiel bellen is dit netjes afgehandeld. Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews. Klantenservice prima De omzetting van Telfort naar T-Mobile ging echt heel soepel, ervaring tmobile mobiel, chapeau.

Over T-Mobile

Vraag ik om bevestigingsemail. Sinds een week heb ik steeds elke keer tijdens gesprekken onderbrekingen en dat is niet te doen. Dit was niet gebeurd. Tot die tijd hebben wij geen internet.

Zo ver zo goed. Dus geen internet. Sinds kort gaan er een aantal dingen fout en willen zij de fouten niet toegeven.

Goed om te weten:

Comments

  1. Voor niks een dag vrij genomen voor de installatie van internet.
  2. Hangt hij gewoon midden in m'n verhaal op. T-mobile gaf en geeft me een soliede ping met wat ik "wil do at the moment".

Voeg een reactie toe

© 2021 belfleur010.nl | Gebruikersovereenkomst | Neem contact met ons op |