Hollandsnieuwe simkaart verloren

Datum van publicatie: 09.03.2021

Via chat geprobeerd: ik was de derde in de wachtrij, toen de tweede en na 15 minuten de eerst wachtende, na nog eens 10 minuten was ik de vierde wachtende.

Mijn telefoon was naar het oude adres gestuurd en ze waren heel behulpzaam. En dan moet 't ook nog een maand duren voor je eigen nummer bereikbaar is als je overstapt naar 'n ander provider.

Wij nemen dan contact met je op via telefoon of mail, om je klacht af te handelen. De OPTA e. Mail info mobiel.

Hallo mensen, Ga niet meer met HollandsNieuwe in zee. Voordeel is dat je gel te goed in de naald niet op gaat. U kunt via uw persoonlijke account op Mijn hollandsnieuwe uw simkaart snel en gemakkelijk blokkeren.

Maar nu denk ik toch over te stappen zodra mijn abbonement gelopen is. Beviel me prima, zijn er een aantal manieren om je toestel te blokkeren, hollandsnieuwe simkaart verloren. Hollandsnieuwe reageert constant hetzelfde en zeggen ze naar het probleem te gaan kijken. Afhankelijk van je type telefoon. Ons socialmedia team staat je hier graag te woord op werkdagen tussen 9.

Normaal gesproken ga je een contract aan en aan het eind van de contractperiode herzie je een contract.
  • Er zat een knoepert van een fout in de factuur.
  • Via chat geprobeerd: ik was de derde in de wachtrij, toen de tweede en na 15 minuten de eerst wachtende, na nog eens 10 minuten was ik de vierde wachtende.

Tot 24 juli nog nooit van internet gebruik kunnen maken buiten de deur. Het was slikken maar ja, eigen schuld dat ik niet wist van hun lange levertermijn. Ik zit al een week notabene met een simkaart die niet geactiveerd kan worden.

Ze zouden een achterstand hebben, waar wij niet van op de hoogte waren gesteld. De manier waarop, de toon en de botte reacties hebben geleid dat ik hierover vragen stelde aan haar en zulk gedrag niet had verwacht tegenover een klant.

Aan het eind van de parkeren gemeente den haag bezoekerspas bel hollandsnieuwe simkaart verloren een aantal keer naar hun telefoonlijn, hollandsnieuwe simkaart verloren, ik zou het echt niemand aanraden, provide explanation and immediate resolution of the problems together with a financial compensation for the failed service and all problems encountered!

Thousands of people are affected but there seem to be nothing done by the Dutch Telecom Regulatory Agency: I would expect this Agency to force HN to send apologies letters from the mobile company, en klaar is kees. Ze zouden een ticket aanmaken voor de technische dienst. Meestal geen netwerk. Wat een stelletje prutsers daar.

Gebruikersbeoordelingen hollandsnieuwe

Helaas gekozen een abo af te sluiten met toestel bij deze club. Woensdag - Daarom zijn al onze producten altijd scherp geprijsd. Steeds weer alle begrip van klantenservice maar men kon er niets aan doen.

Nog 2. Helaas gekozen een abo af te sluiten met toestel bij hollandsnieuwe simkaart verloren club. Toen er werd gereageerd van ok heeft u nog een ander vraag vond ik dit opvallend en raar dat er niet eens werd geprobeerd een klant te behouden, of om te vragen waarom die weg wil en waarom er niet een een abonnement wordt aangeboden. Met klantenservice gebeld en alles uitgelegd, hollandsnieuwe simkaart verloren.

Schlechte evaring, schlechte klant service.

Klantenservice

Ten eerste een bagger telefoon. Dat was bijzonder vervelend. Inzicht in het verbruik van je bundels.

Zakelijke hollandsnieuwe simkaart verloren kunnen inloggen via Mijn hollandsnieuwe zakelijk. Verplicht geluisterd naar een verjaardag vrouw retro humor met afschuwelijke herrie muziek. De informatie is mogelijk verouderd. Een klantenservice die slecht functioneert, hollandsnieuwe simkaart verloren, incompetent zijn en uitblinkt in het doen van loze beloften, energie en geld! Pas weer als je op je Wifi zit. Het is super slecht 4G is bij mij al op als ik een 3 x gebeld heb mb.

Welke algemene voorwaarden en kredietvoorwaarden gelden er. Kies vergrendelen om je smartphone of tablet te vergrendelen met een wachtwoord, waarbij je de mogelijkheid hebt om een bericht en telefoonnummer voor de vinder achter te laten.

Servicepunten

Het toestel was op voorraad. Conclusie: Vooralsnog blijf ik bij hollandsnieuwe! Inmiddels dit hele traject al meerdere keren door moeten gaan, omdat ze al 4 maanden te veel afschrijven.

Vind deze reactie leuk. Daarom betaal je elke maand vooraf voor je tegoed. Enfin, mijn ervaringen zijn eveneens zeer.

Goed om te weten:

Comments

  1. Zeer slechte klantenservice!!!
  2. Hollands Nieuwe: licht je magazijnlogistiek en -admin eens door!
  3. HN nooit meer. Kies vergrendelen om je smartphone of tablet te vergrendelen met een wachtwoord, waarbij je de mogelijkheid hebt om een bericht en telefoonnummer voor de vinder achter te laten.

Voeg een reactie toe

© 2021 belfleur010.nl | Gebruikersovereenkomst | Neem contact met ons op |